maandag 3 december 2012

Al mijn kussens die ik heb gemaakt

Jullie zal het wel hebben gemerkt, ik ben bezig met mijn site, om alles op een bladzijde te zetten, zo is er meer overzicht. Zo ook dus met mijn kussens.
Van dit paneel heb ik een 3 D kussen gemaakt, het hert heb ik aan de achterkant opgevuld, zodat het net lijkt of hij eruit springt, Plus dat ik alle details heb door gequilt, om meer diepte te krijgen.
Deze heb ik gemaakt als verjaardags- cadeau voor mijn vriendin Ulla
Mijn bruidskussentje
Deze kussen heb ik gemaakt voor mijn vriendin Janna die 75 werd, haar naam in het midden, haar man's en 3 kinderen in de hoeken, en de namen van  al de genodigde in het kussen verwerkt. Ook de kaart heb ik voor haar gemaakt,Janna is namelijk een Nederlandse dus zij zit met haar man op het krukje en de 2 dochters en haar zoon.
Deze heb ik gemaakt voor Christien haar kleinzoon.
Deze 2 panelen kreeg ik van mijn vriendin Mieke in Stockholm en heb er 2 kussen van gemaakt.
Deze kussen overtrek heb ik gemaakt voor een loterij.
Deze sneeuwbal kussen heb ik gemaakt voor een loterij
Ook deze heb ik aan een loterij gegeven.
Dit waren paaskussens die ik heb gemaakt voor een loterij voor Söderalla kerk
Deze heb ik gemaakt voor mijn vriendin Ingrid.
Deze heb ik gemaakt voor mijn vriendin Ulla
Al de boven gaande kussen gemaakt voor de loterij , Söderalla kerk.
Deze gegeven aan iemand !!!!
Voor een loterij , Mo kerk.





Al deze kussen voor een goed doel in Schotland, Cat protection
 Fijne dag allemaal groetjes Joke








24 opmerkingen:

Jeanneke zei

Je zou er steil van achteroverslaan.... Als het dan maar in jouw kussens zou zijn! Wat een berg!
Fijne dag, groetjes,

Jeanneke.

Tony zei

Hallo Joke, het kan maar niet op bij jou. Wat heb jij toch veel gemaakt.Groetjes Tony

Beertje Zonn zei

Je heb niet stil gezeten!
Mooi hoor!
Groetjes BZ

feltfree på Åsly zei

Dat zijn veel mooie kussens zeg. Je hebt er ook veel voor goede doelen gemaakt. Fantastich zeg.
Bezig bijtje altijdcal geweest dus.
Groet Frederika

Corina zei

Wat veel en zo verschillend allemaal, leuk om te zien in een overzichtje!

Simonne Valenberghs zei

Wat leuk al die kussens en wat een bezige bij ben je geweest,en nu nog waarschijnlijk.ik ben nu terug begonnen met van alle handwerken te doen. ik ben nu op pensioen en heb wat meer tijd ,maar zoveel als jij zal me niet meer lukken.
Groetjes Simonne

Tilly zei

'Wat leuk al die verschillende kussens. Je bent ook van alle markten thuis. groetjes Tilly

Wilma Kuin zei

WAUW!!! Wat heb je er veel gemaakt,... wordt ook wel een stijd om hier een kussentje te maken op de bank,...

Renee Posthuma zei

wat een variatie, leuk al die kleurtjes en motiefjes.
Schitterende creaties.

Vrolijke groetjes Renee

Lenie zei

Joke wat een schitterende kussens. Vooral de eerste met het hert is echt prachtig.

Groetjes Lenie

Jessie zei

Wat heb je toch veel gemaakt, het bruidskussen vind ik het mooist.

Hannie de Beer zei

Wat een leuke stapel kussens! En vooral fijn dat je er nog foto,s van hebt. Ik heb in mijn leven al zoveel gemaakt, maar helaas pas van de laatste jaren een foto.
Mooi op terug te kijken!

AnitaS zei

Wat heb je toch veel gemaakt. En zulke mooie. Fijne dag.

Mia zei

Ze zijn prachtig Joke je kan zo een winkeltje beginnen of een Loppies hahahah zo veel mooi's geweldig.
Lieve groetjes Mia

Chris zei

Pffffff en ik heb al stiekem via Google Reader gezien dat er nog meer komen!!

Mon jardin en ik zei

Wat een leuk overzicht van de kussens die je hebt gemaakt. Vind er een paar hele mooie bij die ik zo zou willen hebben. Je hebt me hiermee ook op een paar ideetjes gebracht met stof die ik nog heb liggen.
Bedankt dus en een fijne (sneeuw)dag.
Kram
Anje

Berkeboom zei

Ik heb al je kussens bewonderd. Prachtig zijn ze. Groetjes Gré

petronella zei

Zo wat zijn ze allemaal origineel!!

Rian, zei

Wat zitten er prachtige kussens bij, Joke, en zo verschillend allemaal. Wat productief ben je toch!

Janny de Roo zei

Geloof me Joke, je hebt vast geen concurrentie op dat gebied....prachtig!

Kiekplaotiesenzo zei

Dat is een hele serie Joke! leuk om ze te bekijken. groetes, diny

Hermie zei

mooi hoor al die kussens, het bruidskussen vind ik supermooi

Guusje, zei

Wat geweldig om al je kussens te zien en wat heb je er al veel gemaakt.

Marie-José zei

Ik vind het telkens weer onvoorstelbaar wat jij een bezige bij bent zeg. Wat heb jij allemaal gemaakt. Dat kerstkussenovertrek vind ik wel een schatje. Zo met die 2 geborduurde vogeltjes. Zo schattig.