zaterdag 17 november 2012

Silk

ook dit heb ik uitgeprobeerd, en vond het altijd erg leuk om te doen, ik heb al het materiaal nog liggen, dus moet er toch weer eens verder mee gaan.

Dit was het eerst wat ik heb gedaan, op een cursus, nu jullie zien, ik heb er niet veel van gebrouwen, maar het was, om uit te proberen, hoe guta werkte etc. zodat het niet door zou lopen.

Maar dit vond ik al leuker worden, zakdoeken, met zout bewerken.
je krijgt er zo een leuk resultaat mee.
Toen wat pillen doosjes aangeschaft en dit ervan gemaakt, leuk om cadeau te geven.
Deze geurzakjes.

en hier wat sjaals die ik heb gemaakt
en dit was gewoon weer een probeersel.

Ach dit houdt me van de straat, (smile)

Fijne dag allemaal groetjes Joke





16 opmerkingen:

Simonne Valenberghs zei

Ja een mens moet wat doen om niet op sraat rond te lopen,hihi
fijne dag nog van simonne

Birgitte aka Bietje zei

Ha, ha, volgens mij kom jij nooit meer de straat op. Je bent zo druk bezig met van alles. Hopenlijk trekt Angus je toch nog eens uit de stoel en sleurt je mee naar buiten. Voor de nodige frisse lucht en kleur op je wangen.

GRANNY'S HOUSE zei

Nog nooit van gehoord, ziet er leuk en mooi uit, maar ik hou me toch maar bij het quilten.

Groetjes
Ines

Hannie zei

Leuk is dit met zijde werken,heb ik ook jaren gedaan. Zelfs speciale zijde weken in een boerderij. Heel gezellig!

feltfree på Åsly zei

Je hebt veel leuke dingen gemaakt met de zijdeverf. Het heeft altijd zulke mooie frisse kleuren.
Groetjes
Frederika

Guusje, zei

Wat is dit ook leuk. Volgens mij heb jij bijna alles een keer uitgeprobeerd leuk hoor.

AnitaS zei

Het ziet er leuk uit, mar iets verven is niets voor mij.

Lida zei

Heb ook nog allemaal spullen liggen om zijde te verven, is er nog niet van gekomen, misschien ooit! Maar wat een leuke dingen heb jij gemaakt! Fijn weekend, knuffel
Lida

Chris zei

Dat zijde heeft altijd een hele speciale en chique uitstraling. Past wel bij je hoor, hihi. Errug mooi! Fijn weekend!

Ineke B zei

Volgens mij heb jij alles al een keer gedaan. :-) Leuke dingen heb je gemaakt!

Fijn weekend, Ineke

Monica zei

Mooie zijdeschilderingen heb jij gemaakt, en wat heb jij leuke aanwinsten van de loppis, ook het spelden en schaarhoudertje is énig

mieke zei

Een lap stof met zout bewerken !?!?!? geen idee.

Mon jardin en ik zei

de kleuren die je krijgt bij het zijdeverven zijn zo mooi. Je hebt weer mooie dingen ermee gemaakt. Leuk die doosjes.Je hebt echt weer een superslag geslagen bij de loppmarknad.
Fijn weekend
Anje

Carin zei

Dat ziet er super mooi uit !

Willy zei

Prachtig werk Joke. Dit heb ik ook uitgeprobeerd. Het is bij één broche gebleven. Fijne zondag, kram

Hermie zei

je bent echt een duizendpoot, maar weer hele leuke dingen hoor.Leuk zo'n gehaakt geurzakjes, echt nostalgie, mijn moeder haakte ze met een stukje zeep er in.