woensdag 21 november 2012

Save the children 2012/2013

10
20
30
40
50
60
70
80
90
99
en hier liggen alle 99 mutsjes
en ze meteen allemaal ingepakt
 Dit is het totaal op 9 december 2012 we gaan nog even verder, nummer 100 staat op de naald
en dit is dan nummer 100
110
120
130
142
en de doos is helemaal vol.
 Ik hoop dat we in de toekomst weer zo een actie zullen hebben, ik heb genoten van het breien en zal het dan ook erg missen.

Ik ben met dit project begonnen op 16-11-2012 en het laatste mutsje heb ik 29-12-2012 gebreid

Fijne dag allemaal groetjes Joke


Deze mail kreeg ik later:

Beste breier,

Hartelijk dank voor uw deelname aan de actie ‘Brei een mutsje voor de baby’s in Centraal-Azië!’. Dankzij u is deze actie een overweldigend succes geworden! De mutsjes worden komend najaar uitgedeeld in Centraal-Azië.
Veel kinderen hebben in landen als Tajikistan of Kirgizië geen toekomst, simpelweg omdat ze officieel niet bestaan. Save the Children zorgt ervoor dat ouders hun pasgeborene wel registreren. Als dank daarvoor krijgen ze een mutsje. Zo geven we de kinderen een paspoort voor hun toekomst.






13 opmerkingen:

  1. Geweldig Joke en wat een prachtige kleurtjes! groet, Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeie genade! Zestig keer een kinderbolletje kleurrijk warm en een moeder gerustgesteld en 'in the picture' bij hulp- en zorgverleners.
    Geweldig!
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een fantastisch aantal heb je nu gebreid!
    Warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, meid wat ben jij snel, ik kan niet breien maar dit is echt turbo! Is de wol al op? Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een tempo zeg. Geweldig. Het lukt dus weer met de foto's
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben apetrots op je, ik heb gisteren weer een poging gedaan met de rondbreinaald, maar binnen 5 minuten gingen mijn arm en schouder zeuren, toch maar weer weggelegd.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een productie! Bij jou is zeker de hele dag het getik van breinaalden te horen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super! Wat ben je toch een lieverd. Je zet je zo enorm in voor goede doelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een feest om te zien én een feest voor de kindjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een collectie heb je al bij elkaar gebreid!
    Ik zag er iets over op TV basisscholen deden mee aan dit project, zelfs de jongens zaten te breien!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je er al veel gebreid, heel productief!!!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O meid, wat goed! Ze moeten het niet van mijn breiwerk hebben, ik ben nog niks verder gekomen, kom er niet aan toe de juiste (fijne) pennen te vinden. Ik vrees ook dat wat ik tot nu toe heb gemaakt veel te luchtig is. Evelien vroeg me al waarom ik ze niet ging haken, maar dat worden dan helemaal fantasiemutsjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je zo veel mutsjes hebt gebreid! Dank je wel hiervoor. We zorgen ervoor dat ze goed terecht komen. Breigroet, Save the Children

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita