zondag 25 november 2012

Mijn quilts op een rijtje

Deze hangt bij mij thuis
Deze hangt in Noorwegen.
Deze hangt bij mij thuis
Twister deze hangt bij mij thuis
Deze heb ik gemaakt voor Söderalla kerk
Deze hangt bij mij thuis, stofjes zelf geverfd
Dit is een ontwerp van Sylvia in de Rijp
Mijn Baltimore basket in 3D
Baltimore basket in 3D , hangt bij mijn moeder thuis
Dit was een goede doelen project voor Afghanistan , dat hangt nu bij Chris, die dit heeft gekocht.
Dit is gemaakt met een 9gr liniaal
Deze kat-log-cabin hangt in Söderhamn bij een fotgraaf
Flying Geese een project dat we gezamenlijk hebben gedaan via de web-sites
Hoffman quilt
Deze hangt bij buurvrouw Ingrid
Deze hangt bij mij thuis
Mijn de Haan en Wagemakers quilt
Deze heb ik gemaakt voor een vriendin in Zweden
Bijschrift toevoegen
Plissé
Log cabin
Deze 2 hangen bij mij thuis
Hangt bij mij thuis
Deze hangt bij mij thuis

2 Octagon quiltjes hangen bij mij thuis
Deze hangt bij mijn broer
Deze hangt bij mij thuis
Speel quilt gemaakt voor mijn vriendin Christien haar kleinzoon
Deze heb ik gemaakt voor mijn vriendin Leonie toe haar dochtertje Danique geboren werd.
Dit was een quiltje dat ik heb gemaakt voor een goed doel.
Deze heb ik gemaakt voor mijn moeder.
Mijn katten siggy quilt
kerst siggy quilt
kerst siggy quilt
Kinder siggy quilt
In deze zitten 260 siggys
Heb ook 2 maal in de krant gestaan.
Dit zijn al mijn quilts die ik tot nu toe gemaakt heb.
































































28 opmerkingen:

  1. Ga zo door, ga zo door. En ze zijn allemaal stuk voor stuk prachtig. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, wat veel quilts heb je al gemaakt, zeer productief!!!
    Fijne zondag,

    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je toch een mooie quilts gemaakt, die van je buurvrouw is mijn favoriet, ik heb hier ergens nog een patroon leggen.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent produktief geweest....zitten erg mooie werkstukken bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow , das sind ja fantastische Quilts. Wunderschön.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige collectie. Zo door de jaren heen, is er heel wat stof door je handen gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige quilt zijn het. Leuk om ze allemaal te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een rij Joke.... Lekker doorgaan. Ik heb stiekum mijn favoriet al gekozen. hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Joke, ik sta verstelt wat jij allemaal hebt gemaakt.ongelooflijk.Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie quilts ,zijn dat en zoveel.ik ben al blij met die paar van mij.Ik wens je nog een prettige zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om ze weer langs te zien komen! Ze zijn stuk voor stuk bijzonder! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk hoor, zo'n stel op een rijtje.
    Niet allemaal mijn smaak, maar gelukkig hoeft dat ook niet.
    Het zou een saaie boel worden, als iedereen dezelfde smaak zou hebben ! groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig om te zien zo'n rij kunstwerken en zo divers ook, leuk! Ik ben blij dat ik niet de mooiste eruit hoef te zoeken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige quilts heb je gemaakt. Wat leuk om ze voorbij te zien komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een TOP collectie!!
    Jouw foto bovenaan je blog vind ik ook erg leuk! Is 'ie nieuw, of staat hij daar al langer en heb ik eerder niet goed gekeken?
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk om ze allemaal zo op een rijtje te zien en wat heb je er al veel gemaakt! Dagdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zijn het er veel.
    Mijn favoriet heb ik gezien en ook je nieuwe foto die ik in het echie heb mogen bewonderen.
    Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie quilts, de allereerste op de foto vind ik super.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Allemaal heel byzonder en zo kleurrijk! Je bent een kunstenaar! groetjes, Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jeetje Joke daar zitten heel wat uurtjes werk in. Leuk dat je ons mee laat kijken.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Indrukwekkend, Joke! Een genot om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat veel moois bij elkaar zeg. Ze hebben zich dus redelijk verspreid over de aardbol.
    Wat een leuke foto trouwens in de sitebar.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Joke, wat een leuke foto van jou daar rechtsboven!
    De meeste van je quilts herken ik nog. Het glas in lood is heel bijzonder, hangt in de kerk toch?!
    (Dom, dom, ik zie nu dat het er bij staat)
    Fijne week, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. nog even hier reageren, ik heb net alle blogjes van afgelopen tijd gelezen, ik loop zo achter. Wat heb je mooie quilts gemaakt, ik vind die mandjes met bloemen schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita