donderdag 8 november 2012

Cursus kwasten maken.....

Mijn tijd in de Uk is heel leuk geweest, vooral omdat ze daar heel creatief zijn, en ik door vele tentoonstellingen , meegevoerd werd in het enthousiasme , van al dat mooie handwerk, Zo ook kwasten maken, was leuk om te doen, maar het is bij een paar gebleven, want nee het was niet iets voor mij. Maar we hebben het geprobeerd.
Hier ben ik met een stel vriendinnen op een cursus, ik ben de dame in het beige.
Met deze kwam ik thuis aan het einden van de dag, na deze cursus.

deze heb ik nog hangen, de anderen die ik heb gemaakt, daar heb ik dus geen foto´s van , en onze vorige kat Hoover, is er mee aan de wandel gegaan.




als je geintreseerd bent in Tassels maken, dan zijn dit schitterende boeken.
 Fijne dag allemaal groetjes Joke



22 opmerkingen:

  1. Is ook niet mijn ding, zou ook niet weten wat ik met ze moet doen.

    Groetjes Jookje en een fijne dag
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig, maar ik kan me voorstellen dat je er na een paar gemaakt te hebben genoeg van hebt. Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LACHEN, lees ik kwasten maken en waaraan denk ik ???? Verfkwasten en ik dacht hoe maak je die dan. Nee hoor leuke kwasten, kun je er mee verven??? groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om een keer te doen maar na een paar kwasten ......ja voor onze harige viervoeters....of om in een mooi doosje te leggen.
    Leuk om te lezen wat je allemaal op handwerk gebied doet.....en hebt gedaan en volgens mij is dat heel veel.

    Vrolijke groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt op handwerk-gebied al bijna alles een keer gedaan, denk ik.

    Mij lijkt het een leuke ervaring en als je er een paar hebt dan maar liever verder met andere hobby's. :-)

    Fijne dag, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zijn ze wel! Een leuk werkje. Maar ik heb er geen in huis. Mijn inrichting is er niet naar.Toch kan ik het wel waarderen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zien er leuk uit, maar zou er geen toepassing voor weten, hou me liever bij het quilten en borduren. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het lijkt me wel leuk om te maken. Maar dan??
    Ben wel benieuwd wat jij ermee hebt gedaan? (naast een kat die er eentje heeft veroverd? :-))

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed dat je er bij geschreven had wie jij op de foto bent. Jij hebt zo veel verschillende looks gehad, dat ik je hier echt niet herkende. Ik dacht dat jij de fotograaf van deze foto was.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ondanks dat het stofnesten zijn, vind ik ze wel heel erg mooi staan. Tot voor kort gebruikte ik ze ook.....
    Fijne dag Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee dit is niets voor mij al vind ik het er wel mooi uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Joke wat geweldig om te zien dat je zoveel aan het handwerken bent met zoveel verschillende technieken. Leuk ook om je mooie oudere werkjes te zien, het is je leven dat handwerken!
    Ik zou het ook niet willen missen.
    Geniet ervan, doe ik ook.
    Groetjes van Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toch leuk om dat een keertje gedaan te hebben. Wat goed dat jij zoveel foto's bewaard hebt! Dagdag met een lach.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De reacties op deze blog zijn zo leuk. Zou het de hollandse nuchterheid zijn die zegt dat het wel leuk is om te proberen een keer maar dan.....Wat doe je met die stofnesten?
    Zo voel ik het ook hoor.
    Kram
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OOooohhhh mooie slanke den !
    Leuk die kwasten.
    De koordjes kan ik wel draaien, maar dan , de rest !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben wel een kwasten mens, hangen aan mijn sleutels (of hartjes) en ik vind dat dus echt te gek!
    Leuk om te zien! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk dat je dit hebt geleerd, je kunt ze overal voor gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zien er leuk uit. Mocht je ze ooit nodig hebben voor iets, dan kun je dit toch zelf maken. Leuke foto van de dames.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Joke, ik zit al te lachen. Je gaat op cursus en je koopt gelijk boeken. Ik heb ook drie verschillende boeken van Tassels en ik heb 3 tassels gemaakt. Ik wil er toch nog een maken, groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita