maandag 8 oktober 2012

Verdanda en Lenny

Een paar weken geleden zat Lenny in de trein met een Libelle en zag een stukje " Dit Doe Ik" dus toen Lenny dit las, dacht ze;weet je Wat ! ik schijf ook een verhaaltje.

Kreeg net een mailtje van Lenny; waar dit instond.

Nou Verdanda staat in de Libelle van deze week. Het stuk van mij is erg ingekort, maar we staan erin. En voor alle vrijwilligers vind ik het ontzettend leuk. Heb al een paar leuke reacties gehad en n.a.v. het stukje een aanvraag voor een presentatie bij een groep vrouwen die quilts voor ons willen gaan maken. Zo werkt het aan verschillende kanten.

Nu dit is hun web-site,  en misschien heb je even tijd, om een blok  voor hen te maken, zodat er weer vele mensen gelukkig kunnen zijn met een quilt .
Fijne dag allemaal liefs Joke en alvast bedankt van Verdanda voor jullie hulp.

10 opmerkingen:

  1. Dat is mooi. Kunnen er weer meer mensen blij gemaakt worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moest hier even bij lezen. Wat zielig voor Simba. Hoop dat het weer goed gaat. Dat Zweedse haken lijkt mij ook heel leuk. En jij bent hofleverancier van de quilts! Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is leuk, dat Libelle er aandacht aan geeft en jij ook!! Jij hebt zelf ook al zoveel moois voor ze gemaakt.
    Dikke knuf van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat de Libelle zo'n verdiende aandacht aan hen schenkt! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om hier ook weer eens Lenny te zien :-)
    (Was een collega van me.)

    *Marianne*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om zo'n stuk in de Libelle te hebben. Zo bereik je een enorme groep en het is toch zo. Hoe meer aandacht het krijgt, hoe beter.
    Fijne avond Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor, zo bereik je natuurlijk ontzettend veel mensen. Ga de Libelle even bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. H'e nu moet ik wachten tot ik de Libelle krijg van mijn vriendin! Ik heb een paar weken geleden twee quilts naar Lenny gebracht,hier in Eindhoven. Maar leuk om dan een artikel te lezen over de stichting!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb nog bootjesblokken liggen, die ik nog moet opsturen bedenk ik me net....bedankt Joke....!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. In de Libelle, dat is wel heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita