zaterdag 14 juli 2012

Tentoonstelling Ula Marie Nielsson in Edsbyn

Dit stond in de krant! Ula Marie en haar ondergoed! haar juwelen en schitterende foto´s.  Nu vertelde ik jullie al, ik stel me niet veel  neer voor me van dit soort tentoonstelling! want toen we in de bibliotheek van Edsbyn aankwamen, was een er een klein gedeelte afgeschermd met dit!.



Maar haar foto´s waren schitterend.

Het was leuk om het gezien te hebben, maar was blij dat ik met Margit was, anders had ik de bus genomen en was 2 uur onder weg geweest!

Fijne dag allemaal groetjes Joke

11 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Prachtig, maar ik hou het bij katoen (lol).

Groetjes,
Gerda

Ineke Hulzebos zei

Wel erg mooi, de foto's ook!
Fijn weekend

Jessie zei

Soms heb je heel andere verwachtingen en dat valt het tegen.

GRANNY'S HOUSE zei

Ach, ze bedoelen het goed moet je maar denken.
Er zitten wel mooie stukken tussen, jammer dat ik er niet meer in pas, alhoewel, op mijn leeftijd staat niet meer sexy ook ;-))

Groetjes
Ines

Chris zei

Wel bijzonder natuurlijk, maar om daar inderdaad 2 uur voor in de bus te zitten .... Goed dat jullie samen waren. Hoe is het met de donder en bliksem? Het was hier vanmorgen ook hozen!! Nu klaart het weer wat op. Dagdag Jookje, fijn weekend en liefs van mij.

Willy zei

Altijd fijn als je het bezoek kunt combineren met iets, want twee uur reizen is veel voor een kleine tentoonstelling. Het ziet er allemaal wel heel mooi uit.
Fijn weekend, kram

Hannie zei

Het ziet er echt wel mooi uit,vooral de foto's! Maar de virines zijn ook prachtig. Goed dat je er geen 2 uur voor in de bus hoefde te zitten!

Anita zei

Fijne en mooie tentoonstelling. Soms hoeft iets niet groot te zijn om mooi te zijn.

Annemieke Price-Talen zei

Erg mooi en wat heb je een leuke uitjes, en het wordt erg gewaardeerd dat je het elke keer weer laat zien, zodat we ook kunnen genieten en ook een beetje jaloers zijn. {lol}.

Groetjes Annemieke.

Mon jardin en ik zei

In zomer-Zweden is altijd zo veel te doen. In dit geval:"klein maar fijn".Kan me wel voorstellen dat het echt een teleurstelling zou zijn geweest als je er 2 uur voor in de bus had moeten zitten.We hebben hier gelukkig niet zulk slecht weer als jullie hebben maar er is geen sprake van zomer.Niks lekker buiten eten maar binnen met een vest aan.Een oude boer hier voorspelde dat september en oktober voor een hittegolf zullen zorgen maar ik wil zomer NU.
Kram
Anje

Janny de Roo zei

Altijd leuk om gezien te hebben, maar twee uur in de bus was mij ook te lang geweest.

groetjes, Janny