woensdag 4 juli 2012

Oeps de verkeerde afslag! grinnik!!!

Gisteren, een nieuwe UFO gepakt, opeens wist ik hoe ik verder wou gaan,maar kwam tot de ontdekking dat ik niet genoeg borduurgaren had! Dus riep: Angus pak mijn pakezel even uit de stal,want ik heb geen garen! Hij kwam mijn kamer in! keek rond, en zie: Hoe zo geen garen!!!!!!!!!! en wat is dat allemaal!! ja, ja, maar niet deze kleur! Angus zegt: beloof je me wel om meteen thuis te komen!! jaaaaaaaaaaaaaa, ik beloof!!!!!!!!!!! en niet naar de loppis!!!!!!!!!!! jaaaaaaaaaa , ik beloof!!!!! maar oeps!!!!!!!!!!!! pakezel, koppig als hij is!!!!!!!!! reed gewoon even lans de loppis, want ja die is alleen maar s´woensdag en zaterdag open, en dan ga je toch even naar binnen, en ja, Jookje zag weer leuke dingen staan.
Dat doosje, heel oud, garen, en maar meteen een wol draaier gekocht, handig, dan hoeft Angus niet meer met zijn arme wijduit te zitten, terwijl ik het opwind. en ja voor die gele borduurwol, daar ging ik dus voor op pad.
En 2 nieuwe Dalarna paardjes, een rode (die had ik nog niet) en de linkse blauwe, die heeft zo een aparte vorm, dit schijnt herfst te zijn! Ik heb er nu spijt van dat ik de anderen 3 niet heb gekocht, want het schijnen de 4 jaargetijden te zijn.
en een voor Angus, een Vasaloppet, de linker boven de blauwe had Angus al een gewonnen, toen hij zijn 30ste officiële race had gedaan.

 Fijne dag allemaal, ben druk bezig aan mijn Ufo, en ja dat is dus het de Haan quiltje.

Groetjes Joke

33 opmerkingen:

  1. Haha, wat leuk om te lezen. Leuke paardjes. Je hebt weer een leuke oogst binnengehaald.
    Gr. Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie oogst heb je weer! Dat witte garen glanst zo prachtig, is het zijde? Je paardjes zijn ook erg leuk, vooral ook die van Angus. Heeft hij wel verdiend hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij kon er toch helemaal niets aan doen dat jou pakezel zomaar naar de loppis reed.........hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tuf jij maar lekker met je pakezel rond nu het nog kan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toen je met die laatste thuis kwam vond hij het vast niet erg dat je toch was gaan Lopissen! Veel succes met je ufo!
    Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Joke, het is zo herkenbaar voor mij.Misschien kun je de andere nog kopen waar je spijt van hebt. Maar ze zijn heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je toch weer ondeugend geweest, maar als ik alles zie, kan ik het mij wel voorstellen, die kleurtjes en paardjes, om te smullen.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je mag wel oppassen straks is je pakezel door zijn bandjes gezakt LOL prachtig weer joke ,schitterende kleuren.
    Lieve groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent weer goed geslaagd heb je nog wel ruimte om alles op te bergen ?lol.
    Je quilt wordt erg mooi. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De verleiding is ook zo groot. Heb ik nooit last van :) Probeer te bellen misschien willen ze voor jou de paardjes wel vast houden. Prachtige schat heb ik gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk, de reactie van Angus over je garen.

    Leuke en mooie dingen heb je gekocht, fijn.
    Geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heerlijk om te shoppen, en je hebt mooie aankopen gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ezels zijn nou een keer koppig, dat weet iedereen. Als die je dan het verkeerde pad op stuurt.....
    Leuke aankopen hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat Angus nog steeds niet weer dat het jou juist om die Loppis te doen is. Gelukkig ben je ook thuisgekomen met het garen waar je voor op pad ging.
    Enne ik weet zeker dat je zaterdag weer terug gaat. Nu voor de andere 3 paardjes. Je kunt een compleet setje toch niet uit elkaar halen? Toch??

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh Joke wat leuk dat je een pakezel hebt die zelf weet waar zij(kan nooit een hij zijn) naar toe moet.Je bent weer goed geslaagd en zaterdag weer terug dus.
    Kram
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik dacht dat een ezel altijd bleef stilstaan en niet doorliep! Jij hebt dus wel een heel bijzondere pakezel. Zo eentje wil ik ook wel, eentje die me naar een loppis brengt. En dan ook nog met paarden thuiskomen.....haha. Leuk Joke. Maar ik hóór Angus zeggen: "Geen garen???". Veel plezier met je haantjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi hi hi , die Joke, hoezo verkeerde afslag. Dat zijn leuke spullen. Ik mis de loppissen wel hoor! :(
    Kram,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dat zijn weer leuke dingetjes die je hebt kunnen scoren. nu heeft Angus ook geen stijve schouders en armen meer omdat het draad weer opgerold moet worden ;)
    fijne pak ezel dat die de weg al zo goed weet;)
    geniet van je aankopen en misschien lukt het nog om de andere paardjes er nog bij te scoren, succes.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauwwww wat heb je weer mooie aanwinsten en de paardjes zijn heel apart.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Toch nog even een mooie vangst gedaan.
    Leuke paardjes en vis.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi verhaal! En... je zit volgens mij eventjhes niet om garen verlegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Haha leuk hoor ik ben vanmorgen langs de nederlandese loppis geweest. En mijn stalen ros kon er ook niet langs maar is ook stil gaan staan bij de deur van de loppis.
    En natuurlijk lukt het niet om met lege handen naar buiten te gaan.
    Leuke paardjes hoor die zie je hier in de loppis niet.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ben nu ook wel héél benieuwd wat Angus hierop zei.....? hihi......Was het te verdragen...?
    groetjes, Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo jij hebt je slag weer geslagen! Leuk hoor!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie vondsten heb je gedaan bij de Loppis en het garen wat je gekocht hebt is mooi ben benieuwd wat je aan het afmaken bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Och wat een lieve paardjes! En tuurlijk komen wij altijd garen tekort hihi....net als stofjes, schaartjes enz enz.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ken dat, je hebt nooit genoeg kleurtjes, of het nu garen is of stofjes of paardjes ;-)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hihihihi, geen wonder dat ik niet wist wie pakezel was, ik had dit berichtje niet binnen gekregen en nu lees ik het dus. Jammer dat je de andere paardjes niet hebt meegenomen, dus morgen maar even weer terug. Je hebt weer een mooi doosje gescoord, goed hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Inderdaad jammer dat je de anderen niet hebt gekocht ze zien er prachtig uit. Succes met je UFO

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Tja, je gaat niet voor een draadje naar zo'n leuke winkel, je hebt weer leuke dingen erbiij. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Viviane Francart5 juli 2012 om 23:58

    Ja Joke, dan ga je volgende zaterdag toch terug om "garen" en haal je de drie andere paardjes, da's toch simpel, gewoon doen.
    Nog eens dank voor het boeket; ik heb het bij mijn favorieten gezet want ik vind het een hele leuke attentie,

    Groetjes Viviane

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een heerlijk verhaal weer Joke en je hebt weer leuke dingetjes gekocht.
    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita