donderdag 28 juni 2012

Maria Lindberg

Zo daar gaan we dan met het eerste gedeelte van mijn verhaal over mijn dagje uit met Margit naar Järsvö.
 Het was schitterend weer, heerlijk zo een graadje of 19, zwoel windje, onze dag kon niet meer stuk. Ik had een programma opgesteld, allerlei artikelen uit de krant gehaald: Wat is er te doen in Järsvö, nu dames laat ik jullie vertellen, we hebben de helft niet kunnen doen!

Järsvö is een van de plaatsjes waar veel toeristen komen en veel te beleven is, maar het is ook een doorgang´s weg, naar het noorden van Zweden.
Dit is een van Maria Lindberg haar designs.
Nu en hier zit mijn lieveling´s winkel! Maria Lindberg design link , dus jullie snappen het wel, moest daar even langs, helaas had Maria mijn maat niet. Maar wat een heerlijke winkel, ze heeft nu ook wat loppis spulletjes staan, dus het begin van Margit en mijn dag kon niet stuk.
Dit is Maria, en Margit
Ik was helemaal weg van deze gebloemde jassen, helaas had ze ze niet in mijn maat.
Alles is dit jaar zo kleurrijk.

Dit zijn de nieuwe modellen van dit jaar
En dit is nog een vintage model! in Maria haar outfit!

Deze kast stond vol met barbie doll´s , de echte, om te smullen,
En ze heeft nu ook een kleine loppis erbij, een begin van een heerlijke dag, onze dag kon niet meer stuk
 Dus dames , komen jullie langs Järsvö, dit is het adres: turistvägen 58.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe, het is schitterend weer, ik ga in het zonnetje zitten, genieten.

Het vervolg van het verhaal, komt van de week, en vanavond, ga ik naar een concert, dus vandaag even een rust dag nemen.

Groetjes Joke

27 opmerkingen:

Anoniem zei

Wauw Joke wat staat dat paars je goed.
Dit was weer een heerlijke dag voor je met lopis en dan nu snel het zonnetje in.
Groetjes marjan

ria vogelzang zei

Prachtig, wat een leuke winkel! En jij ziet er ook schitterend uit, hoor!
Geniet ze!

GRANNY'S HOUSE zei

Hééééééé je hebt mijn zonnetje gepikt, nu is het alleen nog maar klam :-((
Wat een mooie kleding, zoiets verkopen ze volgens mij in Nieuw-Buinen, maar ik kan mij vergissen natuurlijk.
Genietse, ik ga het ook doen.

Groetjes
Ines

dulcinella zei

Wat een heerlij weertje! Je hebt daar iets heel moois aan, prachtige kleur paars. Geniet van je concert, en neem genoeg rust om te bekomen. Zal ik wel wat op het puntje van mijn stoel zitten wachten tot je over de rest van de dag vertelt:-)

Beertje Zonn zei

Wat Fijn dat je een leuke dag heb gehad!
Groetjes Sonnja

quiltvitrine zei

Leuke winkel en vrolijke kleuren. Paars staat je goed. Jullie hadden zeker goed weer tijdens het uitje. Jammer dat ze niets had in jouw maat.
Geniet vandaag van je rustdag.

Tony zei

Hallo Joke, die paarse outfit staat je heel flateus, groeten Tony

Willy zei

Hej Joke, ik heb net nog een filmpje gezien over midsommar in Järvsjö en nu tref ik jou daar aan.
Mooi weer hadden jullie. Die kleding staat je goed Joke.
Kram,

Anita zei

Wat een mooie kleding heeft deze winkel.
Veel plezier met je concert, geniet maar lekker.

Jessie zei

Je ziet er heel fleurig uit, zie ik een nieuw kapsel?

Hans Hegeman zei

Vorig jaar zijn we ook in die winkel geweest. Is 1 van de weinige leuke winkels in Järvsö. Grappig om weer terug te zien.

Gerda Hartman zei

Leuk Joke. En zie ik een kort koppie bij je? Lekker opgeruimd (lol). Fijne dag.

Chris zei

Ha die Joke. Nou, ik ben wel even zoet geweest met bijlezen bij jou. Wat een gezellige logjes allemaal. Ik zou zó het vliegtuig willen nemen.... Die bloemenkrans staat je beeldig!! En je hebt je God Jul's allemaal klaar. Geweldig. En ik heb mijn klosjeshouder gezien, wat vreselijk leuk!!!!
Nou meid, ik ga nog even verder logjes lezen. Geniet van je dag en liefs van mij.

Tilly zei

Wat een leuke dingen in die winkel. De paarse outfit staat je erg goed. Leuk verhaal weer. groetjes

Mon jardin en ik zei

Zweedse zomer, leuk uitje, superwinkel en een gezellige vriendin... Wat wil een mens nog meer.Geniet maar lekker verder.
Kram
Anje

Lida zei

Ja dat is inderdaad prachtige kleding, zag je al eens in zo'n mooie creatie! Heerlijk deze dag en je hebt er duidelijk van genoten! Knuffel
Lida

Mia zei

Staat je goed Joke mooie paarse kleur ,zijn de barbies nieuw of ook vinage , en voor de rest erg leuke kleren ,hadden we dat ook maar hier ,maar je moet wat te wensen overhouden , niet dan.

Lieve zonnige groetjes Mia

mieke zei

Het ziet er leuk uit.
En die paarse outfit ook.groetjes

Bietje zei

Wauw, die gebloemde jassen zijn inderdaad superleuk. Zullen ze ook vast niet in mijn maatje meer hebben.
Zo te zien heb jij weer een heerlijk dagje gehad.

AnitaS zei

Wat een mooie kleding. Leuk zo'n dag uit.

feltfree på Åsly zei

Prachtig die paarse dracht. Staat top. Järsvö is daar niet zo'n prachtig dierenpark waar je door middel van houten bruggen de dieren kunt bekijken?.
Meende ik tenminste. Een heel mooi park vond ik dat.
Fijne avond
Frederika

Hans Hegeman zei

Ja, het dierenpark staat daar ook. Zijn we natuurlijk ook heengeweest (http://blogzweden.blogspot.nl/2011/12/jarvso-dierenpark-jarvzoo.html).

tiny zei

Jullie hebben een fijne dag gehad en heel fijn al die informatie en links ze heeft echt prachtige kleding.

Hilda zei

Hier wordt je weer hebberig van. Mooi geshowt

Hannie zei

Wat mooi en kleurrijk die kleding,je ziet er prachtig uit in die paarse outfit! Een fijne dag was het denk ik.

Antje uit Urk zei

Dat staat je heel prachtig Joke!
Maar wat heb ik ineens veel logjes van je gemist, een week is ook zomaar voorbij!
fijne zondag morgen!

ellen zei

wat bof ik maar met jou ervenis :)