woensdag 16 mei 2012

Quilt tentoonstelling in Forsa

Toen we van de week in Forsa waren, zag ik vanuit mijn ooghoek, achter in de gang , Quilt tentoonstelling. Dus ik riep meteen Hoera, ook even iets wat mij ook 100% aan trekt, na al dat mooie weef werk etc, wou ik ook even kunnen genieten van een hobby dat ik zelf dus ook doe!
 Nu dames dit was de tentoonstelling, een kamer van denk ik 4 bij 3 meter, waar wat quilts opgehangen waren. Hier in deze school, ontmoeten 15 dames elkaar 1 keer per maand en krijgen daar les.


 Je kon je in laten schrijven voor een zomer cursus, Log-cabin maken, waarop Margit zei; Dat , dat wel leuk zou zijn voor mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb het maar niet gedaan.

Fijne dag allemaal groetjes Joke

23 opmerkingen:

Elly L zei

Leuk , genieten
En eigenlijk vind ik ook wel dat jij op cursus moet LOL

Hoe is het met je hand?
Fijne dag

katrien zei

Leuk toch en die hartjesquilt,super.

Gerda Hartman zei

Die hartjesquilt vind ik erg leuk en jij op les, nee, geloof niet dat dat nodig is (lol).

Bed, breakfast en quilts zei

de poppetjes zijn echt leuk!

Quiltendewilma zei

Leuk verslag,... jij op les???
;o)

Jessie zei

Dat is dan boffen zo onverwacht, is je hand helemaal genezen?

Guusje, zei

Wat een mooie quilts hangen daar en leuk om daar even heen te kunnen gaan.

Bietje zei

Dat is nou even boffen, zo'n onverwachte quiltshow. Cursus voor jou hoeft niet, maar misschien kun je er een cursus geven. Ook gezellig.

marga zei

Alleen het woord quilt tentoonstelling maakt je al vrolijk.
Mij tenminste wel.
Mooi toch om naar werk van anderen te kijken.
Groeten
Marga

Lida zei

Ach het was in ieder geval leuk om te zien, vooral die met die grappige mannetjes en vrouwtjes ond ik enig en de onderste zien er lekker warm uit! Maar jij zit heus niet op een cursus te wachten, denk dat er beter een kunt gaan geven! LOL! Knuffel
Lida

GRANNY'S HOUSE zei

Hihihihi jij moet toch nog heel veel leren over quilten, je bent een beginner ;-))
Toch leuk dat het er was, heb je nog een beetje meer kunnen genieten.

Poes poes

Hannie zei

Nee een cursus lijkt me niet nodig voor je,haha. De quilts van de onderste foto vind ik wel gezellig.
Toch leuk om die quilts even te bekijken!

Quibi zei

Wat een mooie quilts!!

mieke zei

Er hangen wel leuke dingen bij.
Een cursus gewoon voor de contacten en de gezelligheid, kan ook leuk zijn !

Kiekplaotiesenzo zei

Altijd leuk als je daar tegen aanloopt en wat is het prachtig quiltwerk!! gr.diny

Hilde zei

Mooie quilts, vooral die sprookjesachtige figuren.

Chris zei

Daar snap ik nou niks van, dat jij je niet hebt opgegeven!!!! Hahaha. Maar toch leuk Joke. Je ziet dat die dames plezier hebben in hun hobby en ook leuke dingen maken. Dagdag.

Mon jardin en ik zei

Mijn ervaring is dat een syjunta meer voor de gezelligheid dan voor resultaat is. Vind er mooie dingen bij hangen en leuk dat anderen je werk kunnen bekijken.Je hebt het maar druk met al die leuke bezoekjes.Wel fijn nu het weer zo beroerd is.
Kram
Anje

Ineke Hulzebos zei

Leuke quilts hangen er bij!
Gaat het al iets beter met je hand?

Jasmijn zei

Klein maar fijn moet je maar denken!! Misschien een cursus voor de gezelligheid??
Hoe gaat het met je hand
Lieve groetjes van ons allemaal

Marjan zei

Mooie quiltfoto's, Joke! Die zomercursus is denk ik niet echt nodig... ;-)

Antje uit Urk zei

Wat leuk, en ik denk dat wij beter bij jou op cursus kunnen, ha,ha!
lieve groetjes,

Anita zei

Wat een prachtige quilts.