dinsdag 15 mei 2012

Antiekbeurs in Stockholm 2009

Ik kan me nog herinneren hoe schitterend hij was, elk jaar neem ik me voor om terug te gaan, maar helaas is het me nog steeds nier gelukt, maar als ik dan weer terug kijk naar deze foto´s! De volgende is 14 tot 17 febr, 2013.
Nu we beginnen, ik was erg onder de indruk hoe schitterend het allemaal was georganiseerd, je had hele toonzalen met heel duur spul en dan kwam je schitterende 2de handwinkeltjes tegen.

Vandaag begin ik met het textiel.

Lopen jullie mee! De eerst winkel die ik tegen kwam, had zowel mooie Zweedse meubels, als schitterende kleding en schoentjes. 



Nu toen kwam ik langs de ruimte met textiel! En ja daar lag een schitterend quilt, en anderen mooi Zweeds textiel, ik weet nog dat ik aan de dame vroeg of ik mocht fotograferen, ze had er geen probleem mee, en ze zei. schiet maar raak, nu dat heeft ze geweten. 


Dit was het enigste quilt dat ik toen heb gevonden.


Schitterende kussens

Schitterende Japans borduurwerk.  

En wat denken jullie van dit handwerk, is het niet schitterend!!
 En als jullie opzoek zijn naar lakens en slopen!!

Ook hing er schitterend kleding

Maar wat vinden jullie van dit!! een lamp van een hoepelrok!!!
en wat denken jullie van dit schitterende tasje!
En toen kwam ik langs de speelgoed afdeling en kijk eens wat ik tegen kwam!
Dit is mijn eigen naai-machientje

 Nu dames dat was het even voor vandaag, denk dat jullie ook wel toe zijn aan een bakkie koffie, ga eerdaags verder schrijven over deze antiek beurs.

Fijne dag allemaal groetjes Joke





13 opmerkingen:

  1. geweldig, wat had ik daar graag een kijkje genomen ;) dank voor dit leuke verhaal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk om te zien zeg, dank je wel voor het meegenieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooohhh... wat leuk!!!! Dei naaimachientjes echt super.

    Groetjes,
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je ons mee laat kijken!!!

    zo,n naaimachientje heb ik vroeger ook gehad.


    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joke, ik heb genoten van de foto's. Dank je wel! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat heerlijk. Wat leuk die kleding op een antiekbeurs. Zullen we vast kaartjes bestellen....??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zucht........wat mooi Joke, ik wacht ongeduldig op de volgende foto's.

    Knuf Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wat had ik daar graag gesnuffeld! Ik ben echt helemaal weg van dir prachtige jurken, de beeldschone schoenen en natuurlijk die prachtige borduurwerken echt WOW met hoofdletters! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooohhhh hier staat, hangt en ligt veel moois tussen.
    Dank je wel voor het plaatsen vd foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O joke wat leuk allemaal, teveel op op te noemen. Het is allemaal even mooi, Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Joke, die klok en die kast....Mmmmmmwat zouden ze hier leuk staan in mijn boerenhuisje.....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ooh wat leuk, wat zul jij hebben genoten, die kast met kleding en schoenen, en dat krukje er voor, geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een Eldorado! Wat had ik daar graag rondgekeken! Die kleding,om helemaal bij weg te dromen!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita