vrijdag 23 maart 2012

Dit was het ontwerp voor het Millennium in Harrogate Uk




vinden jullie het niet schitterend!!!!

(En nee dames het was niet van mij!! van wie wel ! helaas dat weet ik niet meer

Dit is ook tevens mijn laatste blogje, ga me voorbereiden op mijn vakantie. Ik hoop veel dames te zien, heb al met vele contact gehad, en ik denk dat Merel ons veel zal zien, want dat gaat ons uitgang´s punt worden, van de ontmoetingen.

Zal nog wel mijn mails beantwoorden.

Ik zal jullie missen want heb geen computer in Holland, maar vele hebben mijn mobiel nummer, dus we kunnen smsen

Fijn weekeinden allemaal, en hopelijk tot na de 18de April.

25 opmerkingen:

  1. Is dat jouw ontwerp, Joke?
    Wat bijzonder!

    Fijn weekend, groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Joke. Een goede reis, veel plezier in Holland en we houden dit mooie weer voor je hoor, kun je ook lekker meegenieten. En je weet het hé, je bent altijd welkom als je een gaatje hebt. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede reis en hopenlijk een leuke periode in Nederland; ik hoop dat je verwachtingen uitkomen en dat je veel mensen kunt ontmoeten. groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hou je lekker rustig en ik hoor wel als bent aangekomen.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende creatie.
    En veel plezier met je vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In ieder geval goede reis, en maak er wat leuks van!! Dat zal je goed doen, en ik mail je nog wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig ontwerp en een heel fijne vakantie in Nederland!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede reis,veel succes en plezier in Nederland!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een pracht zeg. Sterkte met de voorbereidingen voor je reis en ik ga je zeker zien!! Dagdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Orachtige. Heel veel plezier met de voorbereidingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goeie reis en héél veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig gewaad.
    en een goede reis toegewenst en natuurlijk veel plezier bij je bezoekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kostuum Joke.
    Een hele fijne tijd in Nederland, kram

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goede reis Joke en ik hoop dat je een leuke tijd hebt in NL.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijne tijd in Nederland. Geniet ervan.
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooie creatie.
    Succes met de voorbereidingen, goede reis , sterkte en veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O wat mooi is dit, heel bijzonder. Ik hoop dat je bezoek in Nederland leuk is en ook veel opleverd voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O wat mooi is dit, heel bijzonder. Ik hoop dat je bezoek in Nederland leuk is en ook veel opleverd voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende creatie, ja hier kan je echt van genieten!
    Wens je een goede reis en veel plezier en bel je nog wel, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita