zondag 26 februari 2012

Wigwam , maar dan gequilt .......

Nu in de Uk vind je dus op de tentoonstelling, de vreemdste dingen, en zo ook was ik onder de indruk van deze wigwams!!! hoe kom je erop, om die te gaan quilten, maar dames laat ik jullie vertellen ze waren schitterend. Je moest om de tenten heen lopen,en elk tent vertelde zo zijn verhaal.

Deze werden tentoon gesteld in het jaar 2000, van de week volgen er meer foto´s van de Millennium tentoonstelling in Harrogate , in  Engeland 













Misschien een leuk ideetje voor de kleinkinderen!! grapje.

Fijne dag allemaal groetjes Joke

28 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit, waar heb je ze gezien?
    Beren groetjes,
    Beertje Zonn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee.
    Ze zien er prachtig uit maar de kleinkinderen laat ik met een oude deken een tent bouwen.
    Moet er niet aan denken met zúlke mooie quiltwerken.
    Fijne dag.
    Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zien die er prachtig uit, ik laat ze dan ook niet zien aan mijn kleinkinderen ;-))

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gooi ook het speelkleed of een gewone quilt over twee stoelen. Of over de keukentrap; voor één klein klukklukje nog wel groot genoeg :>)

    Deze zijn veel te mooi om wigwam te noemen. Zelfs 'Tipi' is niet goed genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmmmmmm, wat mooi! Maar voor mijn kleinkinderen koop ik er wel eentje bij de Blokker hoor. Heb net ook je doosjes bekeken- prachtig! watnben je toch ontzettend veelzijdig Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn complete kunstwerken. Wat een idee. Zo zie je maar dat je quilten op vele verschillende msnieren kunt gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kunstwigwams! Zonde om er de kinderen mee te laten spelen. Maar dat was denk ik ook niet de bedoeling van deze mooie tenten? Heb je die kortgeleden gezien?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn prachtige kunstwerken. Alleen om te bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je moet wel héééééél veel van je kleinkinderen houden om ze in zo'n kunstwerk te laten spelen(grinnik).
    Mooi zijn ze.
    Fijne zondag.
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Doet mij denken aan de wigwam die ik voor mijn kleinzoon maakte, was ook erg leuk om te maken met een groot vuur erop geappliceerd. Deze zijn wel heel bijzonder! Fijne dag, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey

    Ik vind de wigwam's super , en ik zie er naar uit je weer te zien thuis in holland.
    S.I.L van ines groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het wel een leuk idee voor de kleinkinderen. Ze zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ontzettend leuk! en wat zitten er mooie bij. Herinner ik mij dat ik voor onze zoons (nu ongeveer 35 jaar geleden) ook een wigwam heb gemaakt, allemaal gordijn-stalen aan elkaar en met leuke beesten erop geappliceerd, heb hem nog ergens in Frankrijk, de kleinkinderen spelen er nu mee als ze in de zomer bij ons zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gaaf idee..... en ik het direct even bij mijn mensenmama neergelegd...haar mijn liefste lachje gegeven (ziet zij alleen geloof ik) en ja hoor.....zodra haar arm het weer doet gaan we er smaen mee aan de slag!
    Bedankt voor de tip en tzt stuur ik je een foto!
    Daaaaaag

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zien ze er prachtig uit. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig leuk, inderdaad leuk om zo een tent voor de kinderen te versieren, wie weet. groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooooohhhh die zijn leuk en mooi.
    Ik heb ooit een huisje / hutje over een parasol gemaakt. Helemaal iets anders natuurlijk.
    Maar daar moest ik meteen aan denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. er zitten echt plaatjes tussen hoor, een ervan is net een bruidsjurk

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke wigwams! En zo kunstig ook. Je blog ziet er trouwens ook leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Haha, ze verzinnen wat! Er zitten echte kunstwerken tussen, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet er heel leuk uit, maar mijn kleinkinderen mogen hier van dromen. :):)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke wigwams. Deze zijn erg kunstig.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat is zeker heel apart. Zo blijkt maar dat je met patchen helemaal niet alleen maar "plat" hoeft te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterend en heel apart, idd hoe verzinnen ze het! Maar weer leuke plaatjes. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Moest nog even bijlezen. Wat een leuk idee, ik kende het niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat zijn prachtige wigwams, je moet het maar zien te verzinnen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita