woensdag 29 februari 2012

Met het opruimen de afgelopen weken.....

ben ik heel veel foto´s tegen gekomen, en ook foto´s van veel tentoonstelling in de Uk. In Harrogate is elk jaar een schitterende tentoonstelling, maar ik neem jullie terug in de tijd, naar het jaar 2000, waar het thema van kleding dat jaar was "Venetiaans". Wat een schitterden dingen lieten ze daar zien, hier komt het dan, hoop dat jullie net zo genieten, als ik toen heb genoten, samen met mijn vriendin Thea, ook een Nederlandse, zij kon niet handwerken, maar wat genoot ze, elke keer weer.







Wat mis ik dit soort tentoonstellingen hier in Zweden, in de Uk heb je er elke maand ergens wel een!

Nu ik ga jullie de komende weken, even terug brengen in die tijd, en ik hoop dat jullie dat leuk vinden

Fijne dag allemaal groetjes Joke

22 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt en ik kan me voorstellen dat het genieten is op zulke tentoonstellingen.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zulke tentoonstllingen. Echt genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij zijn in het dichtbevolkte Nederland natuurlijk ook verwend met tentoonstellingen op bereisbare afstand. Zo schijnt er weer een mooie tentoonstelling in het textielmuseum in Tilburg te zijn over werkstukken gemaakt van vlas. Maar jouw foto's brengen je weer terug in de tijd en laten ons ook nog eens meegenieten. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tentoonstelling zo te zien. Tja dat is hier iets minder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende creaties, ik heb het idee dat is op textiel gebied toch veel meer te doen is in Engeland.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige tentoonstelling Joke, gelukkig heb je toen zoveel foto's genomen en kunnen wij er van meegenieten.
    Fijne dag, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is weer genieten van al die mooie creaties! Vooral de hoofdekesels, want hoeden mag je deze schitterende kunstwerken niet noemen! Het is inderdaad zo, dat in Engeland maar ook hier veel te doen is op textielgebied .Al was dat niet altijd zo. Maar het is hier ook heel bereikbaar allemaal in ons kleine landje..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vanaf mijn vakantie plek kan ik je gelukkig toch nog volgen. Prachtige creatieve hoofddeksels. Ik ben zeer nieuwsgierig naar je foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kostuums laat je zie en ja maskers horen er natuurlijk bij! bedankt, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het heel leuk om mee te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie foto´s en creaties laat je zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige werkstukken zijn daar gemaakt, ik snap dat je dat mist het ziet er zeer mooi uit!
    Ik ben benieuwd wat je voor ons in petto hebt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig! Wat een kleuren en fantasie!! Zou ze wel eens willen proberen en kijken hoe ik me voel....haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Joke,wat een prachtige foto`s van de kleding maar ook die maskers kan me voorstellen dat je genoot groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat je overal nog foto's van hebt.
    Ik denk dat je er zelf ook weer van geniet nu je alles weer tegen komt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gaaf joke, dankje dat we hier ook van mee mogen genieten.
    wat een bijzondere creaties.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ziet het er mooi uit....En ik ga mee even terug in de tijd. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig die kleding! Kan me voorstellen dat je dat wel mist ja.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita