dinsdag 14 februari 2012

Het is het jaar 2000,

wij woonden toen nog in Schotland, een van de tentoonstellingen waar ik toen bij hielp was deze:

Blooming Peebles, zowel de quilts als de bloem decoraties waren schitterend, nu ik het weer zie, zit ik weer mee te genieten.






Het was een kleine tentoonstelling quilters, en dames van de bloemkunst vereniging , wat dus dat jaar in kade stond van bloemen.
Het werd tentoongesteld in een van de kerken in Peebles, die buiten gebruik is.

Deze 2 quilts hangen aan de balustrade.
Fijne dag allemaal, groetjes Joke

22 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Wow, wat prachtig zeg. Heel mooi zo die combinatie van quilts met bloemen.

GRANNY'S HOUSE zei

Schitterend Joke een genot om naar te kijken!!!

Groetjes
Ines

Quibi zei

Wat een mooie plaatjes, Joke!
Met Lotte gaat het goed. Geen pijn en geen dik oog.

Kruissteekies zei

prachtige creaties

Mon jardin en ik zei

Wat mooi en in zo'n schitterende locatie.
Anje

Inge zei

Mooi hoor, Joke! Ik ben een kluns met bloemen en vind dit dus allemaal zo kunstig en prachtig gemaakt!

Hannie zei

Prachtige bloemdecoraties in een schitterende locatie!Er hingen natuurlijk ook quilts van jou hand bij?

Marie-José zei

Mooie tentoonstelling. Mooi opgebouwd zo met die bloemen erbij. Mooi vervolg op je vorige blok:-))

Erica zei

Leuk die foto's van die mooie quilts en bloemen

Jasmijn zei

Wat een mooie combinatie....en trouwens ook een schitterende kerk
groetjes van ons allemaal

Hermie zei

waauw zeg, daar is vee werk van gemaakt met al die bloemstukken.Prachtig

marga zei

Fijn dat je even genoten hebt van al het mooi's dat er toen was.
Lieve groeten
Marga

Anny zei

Een mooi opgebouwde tentoonstelling, met mooie quilts.Dat was weer even genieten

Renée zei

Mooie quilts en nog mooier met al al de bloemen erbij. Daar word je wel even stil van.

Vrolijke groetjes Renée

Annemieke Price-Talen zei

Erg mooi , maar ik kan alle foto`s niet zien het zijn lege vakjes. Maar degene die ik wel kan zien zijn wel bijzonder.

Guusje, zei

Wat ontzettend mooi, en wat geweldig dat je hieraan mee hebt gewerkt.

Willy zei

Prachtig Joke en wat een enorme bloemstukken. Goed dat je er zo veel foto's van hebt, kun je ons ook mee laten genieten.
Groetjes

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Ik heb 2 x gekampeerd in Peebles en de kerken van buiten gezien. De kerk aan de kop van de hoofdstraat zag er van buiten al indrukwekkend uit en dit is vast het interieur met een mooie tentoonstelling. Als ik er weer kom ga ik kijken of er weer iets op quiltgebied te doen is.

corrie zei

prachtig geweldig mooi leuk die fotos groetjes corrie

Anita zei

Wat een prachtig geheel, kerk, bloemen, quilts.
Wat ben jij een wereldse vrouw. Wel heerlijk om in elk land mooie handwerktechnieken te leren en zo vriendschappen op te bouwen. Want samen handwerken is een taal die we in alle landen kunnen verstaan.

Lenie zei

Joke wat leuk om telkens foto's uit je verleden te bekijken.
Groetjes Lenie

Antje uit Urk zei

PRACHTIG Joke! Dat is genieten!
groetjes,