donderdag 23 februari 2012

Dit zijn zoal mijn dozen die ik heb gemaakt overd de jaren

Dit was mijn eerst doos die ik heb gemaakt
Deze heb ik gemaakt voor mijn vriendin Rita in Schotland
Deze 2 heb ik weggegeven
Deze staat bij Angus in zijn kamer
Ook deze heb ik weggegeven.
Deze heb ik zelf nog
Weggegeven
Weggeven
Deze heb ik gemaakt voor mijn vriendin Rita in Schotland
Deze heb ik gemaakt voor mijn moeder
Deze heb ik zelf nog
Gemaakt voor een verjaardags- cadeau

Een schoenendoos gestofveerd

Hier heb ik 2 soepblikken voor gebruikt
Ook dit is een soepblik

Ook mijn tijdschriften bekleed.
Mappen die ik bekleed.

Tissue dozen



 Fijne dag allemaal groetjes Joke



















29 opmerkingen:

christina zei

Dat zijn er nogal wat. En het loont dus echt wel de moeite om zoiets te doen, want het zijn prachtige dozen. Ik neem me het ook iedere keer voor, maar het komt er gewoon niet van.

saramshobby1987 zei

ziet er heel mooi uit, prachtig

Kruissteekies zei

prachtige dozen, wat een creativiteit

Francien zei

Nou je bent een bezig bijtje hoor en een hele creatieve nog een daar boven op...wat een prachtdozen....het hexagonmodel is mijn favoriet maar de anderen zijn ook schitterend...heel mooi gemaakt allemaal!! groetjes Francien.

Piets zei

Prachtige dozen. Mooie en lieve herinneringen kunnen er in bewaard worden.
Fijne dag.
Groetjes Piets

AnitaS zei

Het zijn allemaal mooie dozen. Een plezier om naar te kijken.

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een mooie dozen Joke, ik zal me er ook eens aan wagen, nu nog een kilootje tijd ;-)

Groetjes
Ines

Els zei

Wat een prachtige collectie heb je door de jaren heen gemaakt!

Liesbeth Wessels zei

Jeetjes, jij doet alles in veelvoud. Ik heb ook weleens dozen gemaakt, een stuk of 4, en tekenmappen een stuk of 6. Maar jij diept de mogelijkheden helemaal uit! Prachtige dozen staan er bij. groeten van liesbeth

Josee zei

Een imposante "stapel" dozen. Met stof lijkt mij lastig, maar ik heb dan ook alleen maar dozen en mappen met papier gemaakt.
Een collectie om trots op te zijn.

Willy zei

Joke wat zijn ze allemaal mooi. Het idee van het soepblik vind ik super leuk.
Kram,

Hannie zei

Een prachtig gezicht al die dozen! In de loop van de jaren heb ik ook kartonnage cursussen gegeven,(Jammer genoeg geen foto's )en heb nog veel beschrijvingen van mappen en derg. Ook maak ik voor mezelf nog regelmatig een doos op maat. Leuk om te doen!

Jessie zei

Wat een mooie dozen, die wil iedereen wel hebben. Is er een techniek die je nog niet hebt gdaan?

Mon jardin en ik zei

Ze zien er schitterend uit. Toen ik 12 was heb ik op school een doosje met deksel gemaakt en daarna nooit meer. Toch lijkt het me wel leuk om eens te doen.Wie weet
Fijne dag en heb je al prinsessetaart gegeten?
Kram
Anje

Guusje, zei

wat een prachtige dozen heb je gemaakt en wat maak je toch veel.

Janny de Roo zei

Onvoorstelbaar, wat een pracht (en aantal) dozen jij gemaakt hebt Joke. De één nog mooier dan de ander....! Dat je nog tijd over hield om iets anders te maken. Hoeveel uren zitten er in jouw dag....?
Liefs, Janny

Anja zei

Wat een leuke dozen allemaal. Brengt me op een idee, heb nog wat tijdschriftboxen, kan ik ook weleens gaan bekleden. En zo'n tissuebox wil ik ook nog gaan maken. Zal eens zoeken, heb op de lagere school met handwerken ook eens een doosje gemaakt, wel leuk om op m'n blog te laten zien...

Kiekplaotiesenzo zei

Jeetje Joke! wat een prachtige collectie dozen heb je gemaakt, daar zitten heel wat uurtjes in. groet. Diny

Ineke zei

Nu snap ik wel dat jou huis vol staat. Prachtig hoor.

Lida zei

Leuk om er nu eens een hele lading van te zien in een keer! Ik vind ze prachtig! Knuffel
Lida

mieke zei

Leuk en mooi zijn die dozen.
Ik vind het altijd zonde vd lappen en vd tijd die er in gaat steken.

Mascha zei

Wat heb je er veel gemaakt!erg leuk.
Groetjes Mascha

Gerda Hartman zei

Wow Joke, je kunt ook wel een dozen museum beginnen. Fijn weekend.

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat een dozen heb jij gemaakt,ik vind ze prachtig!

Groetjes en een fijn weekend,
Esther

qm zei

Wow, Joke, wat een prachtige dozen heb je gemaakt.
ook leuk dat je je vriendinnen zoiets kado deed, dat was voor hen ook vast heel waardevol. elke keer als ze het doosje weer bewonderden dachten ze aan je. heel bijzonder...
fijn weekend

Willeke zei

Wat veel Joke!!!
Ik bedenk mij dat ik nog karton heb liggen voor een doos (om de AA's in te doen)
Ooit komt het er van!!!

Je hebt werkelijk prachtig werk geleverd!

groetjes,

Lenie zei

Wat een prachtige dozen allemaal Joke.

Groetjes Lenie

Tanja zei

Wauw, die met de vogel is fab! Als dat gordijnstof was (dus incl. De vogel) had ik het direct gekocht. Groetjes, Tanja

Anoniem zei

heee mens,, bedankt voor de inpiratie voor onze beeldende vorming kunstwerk,, Groeten leerling