zondag 15 januari 2012

Vervolg spelen met kleur


het is leuk om met kleuren te spelen, en verschillende soorten steken, te gebruik
Uit dit boek heb ik heel veel leuke ideeen op kunnen doen.

zoals deze, dit is een gersten korrel, heb een kleur verloop gebruikt, en later is dit een AA geworden, het is een eenvoudige steek, maar met schitterende resultaten.
deze heb ik later verwerkt in een spelden kussen en die naar Corrie gestuurd, deze is geborduurd met wol.
Deze is met 3 draden geborduurd.
Hier ben ik gewoon begonnen, en wist niet waar ik zou eindigen, heb gewerkt met verschillende soorten garen om een 3D effect te krijgen


















20 opmerkingen:

Jessie zei

Hoi Joke , je laat weer prachtige stukken zien je hebt al heel wat gemaakt in je leven!

Lida zei

Prachtig, wat een lading samplers heb jij gemaakt en zo leuk dat je ze ook heb verwerkt, maar vooral goed dat je er foto's van hebt! Veel plezier met je steekjes, knuffel
Lida

Ines Draijer zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ines Draijer zei

Wat heb je toch veel moois gemaakt en net als Lida vind ik het geweldig dat je alles op foto hebt staan, ik ben wat dat betreft een echte luiaard, maar ook een makkelijk opruimer *U* zo is al veel in de loop der jaren weggegooid, zonde eigenlijk.

Groetjes
Ines

petronella zei

Je bent een kei! Je kunt nu je museum beginnen! Ha,ha! Wat ben je toch altijd productief geweest! Ik neem m'n petje voor je af hoor, en dan het doorzettingsvermogen om deze werkjes allemaal af te maken, en de verschillende technieken en kleurnuances. Geweldig, wat een schat!! Fijnehapin zondag!

mieke zei

Ooooohhhh, ik zou willen dat we dichter bijelkaar woonden, LOL.
Ik kan nog heel wat van je leren.

Anoniem zei

Meid wat heb jij veel mooie borduurwerken gemaakt. Wat een ontzettend creatief mens ben jij zeg. Als ik een hoed had zou ik die voor je afnemen.
Ik houd het maar bij quilten. Ik heb ooit, in ver verleden, een lopertje geborduurd voor over de klok van een tante. Zo'n ouderwetse staartklok.
Fijne dag en groetjes, Lenny

Hermie zei

Jeetje Joke wat heb jij veel borduurwerkjes gemaakt en wat leuk dat je alle so foto hebt.Kunnen wij er van meegenieten.

AnitaS zei

Ik vind het leuke dat je experimenteert met kleuren en garens.

Els zei

Wat een mooie dingen heb je gemaakt!!

Mascha zei

Wat mooi. Heel toevallig gisteren een patroon gezien met deze techniek.
Groetjes Mascha

Hannie zei

Wat een prachtige collectie borduursels! Je zou een winkel kunnen beginnen. ik kijk mijn ogen uit!

Joke van Geest zei

Wat maak je toch prachtige dingen! Fijn dat je weer zo van het borduren geniet!

Liefs,

Joke

Willy zei

Prachtig, ware kunstwerkjes. Het lesgeven resulteert ook in prachtig werk. Leuk Joke!
Fijne borduurzondag, groetjes

Mary zei

Your stitching is beautiful. I love you color choices. They bring the stitching alive.

Erna Peekel zei

Prachtig!!! Met recht kunstwerkjes.

Groetjes,
Erna

Liesbeth Wessels zei

Wat een ervaring heb jij opgedaan. Altijd dus actief geweest op handwerkgebied. Fantastisch wat je allemaal laat zien. Zo heb je dus je ervaring opgebouwd. groeten van liesbeth

Mon jardin en ik zei

En zo brengen nare dingen toch ook weer iets goeds mee en ben je door je gebroken voet weer aan het borduren en heb je fantastisch zitten experimenteren.Wat goed dat je dat allemaal hebt gefotografeerd en het ons nu kunt laten zien.Mooi werk.
Fijne week
Anje

Tony zei

Hallo Joke, wat een prachtig werk, zo creatief, ik vind de gerstekorrel top.Tony

Needlework zei

prachtige werkstukken, leuk dat je ze met ons deelt