woensdag 12 oktober 2011

Dit is al mijn werk wat ik heb gemaakt met lint

Ik houd van borduren met lint, dus heb het op vele manieren uitgeprobeerd. Van schilderijtjes, tot doosjes. Als je eenmaal bezig bent , (ik tenminste ) ben ik niet te stoppen, en daar is dan ook het resultaat naar. Vele van deze werkjes, hangen, of staan dus ook bij anderen mensen. Gegeven als een klein geschenk als ik koffie op zo ging drinken, of als ene verjaardag´s cadeau. Dit is al mijn werk dat ik heb gedaan met ribbon.




















Leuke boeken om te hebben
 Fijne dag allemaal groetjes Joke







26 opmerkingen:

  1. En dan denken \e nog dat jij je zult vervelen ;-))
    Wat een schitterende borduurtjes Joke.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er schitterend uit!
    Beer knuffel van,
    Beertje Zonn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je toch een heerlijke bezige bij! Wat kan je met lint toch ook mooie dingen maken Joke...ooit zal wie weet ook ik eens hier een poging aan wagen. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Joke, het is prachtig, ik werk ook graag met zijdelint.Groeten Tony. Ik probeer het nu met google Groom

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er allemaal mooi uit, ik heb het nog niet geprobeerd maar heb en Japans boek, wow om van te smullen!
    Fijne dag, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Joke vooral het bolletjesboompje is erg leuk. Ik ga het ooit ook eens proberen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Joke, wat enig zeg. Ik heb ook 1 van die boeken. Het ligt bij mij ook te wachten totdat ik het ga uitproberen. Maar ja er ligt hier zoveel te wachten. Ik hoop maar dat ik heeeel oud wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie hobby, goed te combineren met andere vormen van handwerken.Zo fijntjes. Die tulpen zijn niet van echt te onderscheiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben jij toch veelzijdig. Dat kleine werk is mij te prutsering (voor mijn vingers); die tulpen zijn te gek!! En wat een boeken en materialen heb je !! groeten van liesbeth (met open mond)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat kun je prachtig handwerken Joke. En je bent zo veelzijdig. Mooi allemaal hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je laat weer prachtige werkjes zien, wat zullen de ontvangers daar blij mee zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er prachtig uit. Ik ben hier ook voor gevallen. Alleen lint vind ik hier soms wel moeilijk te verkrijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ben jij toch een veelzijdig handwerkster! Heel prachtig!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie projecten heb je gemaakt Joke!En die boeken lijken me super:)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat prachtig, kunstwerken zijn het erg mooi!!!

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ziet dat er heerlijk romantisch uit. Heb het nooit gedaan maar lintjes heb ik genoeg. Misschien toch eens proberen.
    "Kramar" voor een echte duizendpoot.
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat ziet er allemaal wel heel leuk uit.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Joke, wat mooi. Ik moet zeggen dat ik dat nog nooit gezien heb met linten. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is toch weer heel wat anders dan patchen. Ontzettend leuk Joke. Wat heb jij toch veel gemaakt, en zo verschillend. Fijne avond, dagdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Joke, wat een duizendpoot ben je toch en ik ben benieuwd wat je volgende werkstuk hiervan wordt.
    Fijne avond.
    Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat mooi .... vooral het eerste schilderij (het diepe lijstje).
    En de bos tulpen is ook prachtig.
    Heerlijk om te zien; e doosje vol mooie lintjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. e is het .......
    twee letters verdwenen onderweg naar jou :-)))).

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tjonge wat een bezige bij en je geeft heel wat presentjes weg die je zo mooi gemaakt hebt. Wat een boekwerk hou je er op na, is altijd weer leuk om in te bladeren. Fijne avond, Gr Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat ziet er erg mooi en lief uit. Ik heb het zelf nog nooit gedaan. Dus binnenkoert ga je Rotterdam onveilig maken! Schiet het al op dat je deze kant weer op komt?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh wat heb je mooie ribbon werkstukjes gemaakt, ik heb een workshop stumpwork gevolgd en was ook op slag verliefd op dit werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat is daar veel mee mogelijk. Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita