maandag 5 september 2011

Verdanda


Dit zijn Lenny en Lisset die als vrijwilligers bij Verdanda werken
De blokken heb ik gemaakt, Lenny heeft hem in elkaar gezet en Lisset heeft hem door-gequilt
 Ik maak voor Verdanda de toppen en dan worden ze afgewerkt door Lisset.


Dit zijn 3 scrap-toppen die ik heb gemaakt.
Deze heb ik zelf ontworpen.

Ook deze toppen heb ik gemaakt en worden afgewerkt door Lisset

Ik heb 99 tulpen blokken voor Verdanda gemaakt en daar hebben ze deze quilts van gemaakt.
2012

2013

2013

2013

2013

2013
2012
Dit zijn de quilts en quilt toppen die ik heb gemaakt voor Verdanda.















16 opmerkingen:

  1. lEUK Joke is er weer, wij blijven je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij quilt jij nog in je slaap (lol)
    Maar het zijn schitterende blokken waar Lennie en Lissete hele mooie quilts van gemaakt hebben.
    Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb jij al veel prachtige dingen gemaakt!! Je bent zeker dag en nacht bezig?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb al die quilts eens op mijn gemak bekeken. Wat ben je toch een ijverig en bezig mens, en wat maak je prachtige dingen. Duurt jouw dag soms langer dan 24 uur of heb jij die befaamde zakjes met tijd gevonden? :-) Knuffel Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb jij veel prachtige dingen gemaakt!! Je bent zeker dag en nacht bezig?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joke je bent een kei van een quilster met het hard op de goede plaats. Wat zullen er vele verwend worden met jou maaksels. Dikke knuffel en dat je nog veel mooie quilts mag maken voor al die goede doelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Joke deze zijn ook weer prachtig. Jij weet er ook elke keer weer iets bijzonders van te maken.
    Welterusten voor zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog even op de valreep en dan gaat mijn lappietoppie de kast in. Ik vind die quilts van jou toch zo heerlijk vrolijk. Geen wonder dat daar kinderen blij van worden. En wij ook, alleen al door ze te zien. Geweldig dat je al dat werk er voor over hebt.
    Slaap lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij en je vervelen, dat zal niet snel lukken bij jou en wat heb je er alweer een vaart achter gezet, petje af!!!

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeminee wat een bergen quiltwerk verzet jij (en de dames van de groep) en wat zijn ze schitterend, stuk voor stuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende quilten hebben jullie gemaakt. En wat heerlijk dat jullie zo met elkaar kunnen samen werken.
    De tam-tam gaat rond dat je weer in de lucht bent.
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou Jookje (lol) laat de winter maar komen hé. De lappies schreeuwen er om. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een goed idee Joke om zo je lappenresten te gebruiken. De resultaten zijn mooi en kleurrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kleurrijke quilts, het lijkt wel of je quilts steeds vrolijker en moderner worden. groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja je hebt echt je best gedaan en aardig wat restjes verwerkt tot heel gave quilts, waar heel wat mensen blij van zullen worden! Dus ik hoop dat je nog veel meer restjes uit je kast kan toveren en nog veel van die leuke exemplaren weet te fabrieken, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita